07.12.2014

Videoclip Alex Velea - Defectul tau sunt eu (special guest Antonia): 7 GIF-uri tari

Alex Velea - Defectul tau sunt eu (special guest Antonia)

Numele lor e pe buzele multor romani. "Gurile rele" au spus adesea ca Antonia e intruchiparea perfectiunii si ca relatia cu Alex Velea o strica.

Asa ca ce s-a decis cantaretul sa faca?

Ei bine, ce stie el mai bine: o piesa despre adevarul legat de povestea de dragoste pe care o traieste impreuna cu "Morena", intitulata sugestiv "Defectul tau sunt eu", in care vorbeste despre sentimente, despre criticile care le sunt aduse, dar si despre viitorul lor copil. :)

Foto: Facebook/Alex Velea
La doar doua zile de la lansare, clipul a depasit pragul de un milion de vizualizari pe Youtube.

Iar pentru a marca aceasta performanta, haideti sa trecem in revista relatia lor, asa cum e descrisa in "Defectul tau sunt eu":

- Velea ne arata cum a intrat Antonia in viata lui... pe usa :))



- Amintirile vor fi depanate sorbind dintr-o ceasca de cafea.


- Alex Velea ne arata ca e un bun dansator... (oare asa a cucerit-o pe Antonia?!)


- Apoi ii face declaratii deocheate si isi face de cap cu ea dupa un panou alb. Rezultatul? Un bebe ;)

"Ne iubim sub clar de luna si asteptam luna a noua/Ca vine bebe"


- Velea si Antonia se distreaza dansand cu gasca, in oufit-uri army, langa o masina rosie. Talking about street credibility!

alex velea defectul tau sunt eu video

- Pe urma, cei doi isi fac declaratii de dragoste pe bancheta din spate, imbracati ca de gala.

alex velea antonia gif

- Danseaza impreuna la final, el ii mangaie burtica si face misto de cei care ii critica: "Te-as duce oriunde in lume, oriunde vrei pe harta/Chiar nu mai conteaza ca esti un pic mai inalta".

alex velea defectul tau sunt eu

Concluzie: Haters gonna hate this video :))


Sursa GIFs: Makeagif.com-Youtube/HaHaHaProduction

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...