19.08.2015

Future hit: Jack Perry - Dime

Ti s-a intamplat sa auzi o melodie si sa nu ai telefonul la indemana ca sa pui Shazam? Sau (si mai rau) ca sa nu fie destul de tare ca Shazam-ul sa o recunoasca?

Ei bine, mie asta mi s-a intamplat de doua ori cu piesa Jack Perry - Dime. Evident, atunci habar n-avea cine o canta.

jack perry
Foto: Facebook/Jack Perry
Desi m-am intors acasa si am cautat-o prin toate colturile Internetului, nu am reusit sa dau de ea. Am abandonat repede "misiunea", gandidu-ma ca o voi asculta cat de curand la radio, pentru ca e foarte tare.

Insa am descoperit-o dupa cateva zile intr-un loc in care nu ma asteptam: Shazam Top 100 Romania. De fapt, in acest moment, este pe primul loc in clasament, fiind cea mai populara piesa printre utilizatorii aplicatiei din tara noastra.

Cine e Jack Perry?

Jack Perry e un DJ si producator francez, iar piesa e putin mai veche, fiind incarcata pe YouTube in martie 2015.

Am cautat-o in clasamentele celor mai ascultate radiouri din Romania (Kiss FM, Radio 21, Pro FM si Zu), dar nu am gasit-o. Asa ca daca vreti sa o ascultati cat mai des, va sfatuiesc sa o cereti la aceste posturi.

"Dime" are ritmuri antrenante de reggae si contine pasaje EDM (muzica electro-dance) care amintesc de Skrilex sau DJ Snake.

Enjoy!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...