27.11.2014

Taxi gratis pentru bucuresteni!

Nu stiu altii cum sunt, dar mie-mi place sa merg cu taxiul. Iar de cand exista aplicatiile de pe smartphone-uri, viata mea a devenit si mai usoara.

Bine, sunt subiectiv, avand in vedere ca nu am masina. Dar imi convine sa comand dupa aplicatii, pentru ca se face mai usor legatura dintre client si sofer decat prin intermediul dispeceratului.

Mai mult, daca nu imi place un sofer, pot sa-l refuz din start. Sau daca nu mi-a convenit ceva, ii pot da un calificativ mic. Si vieceversa.
Exista multe aplicatii pentru taxiuri, insa Clever Taxi e foarte desteapta: iti ofera o pozitionare aproape 100% exacta pe harta (da pana si numarul strazii!), iti poti alege la ce companii sa faci comanda, si iti poti "salva" soferii preferati. Bineinteles, nu lipseste functia de a acorda calificative.

Mai mult, poti plati cursa cu cardul (inclusiv bacsis) sau prin SMS (daca ai Orange).


Dar iata ca azi ei au venit cu o veste grozava: taxi gratis pentru bucuresteni!

"Astăzi, Clever Taxi îți dă posibilitatea de a călători gratuit cu taxiul! Plasează o comandă și șoferul Cărțile pe față îți poate răspunde. Cursa va fi gratuită și se va face la bordul unui Mercedes clasa E. Pasagerii care vor avea la ei o carte vor avea parte de surprize plăcute", se arata in postarea de pe Facebook a celor de la Clever Taxi.

Cool, right? :) P.S.: Promotia se incheie la ora 17.00, asa ca grabiti-va!


"Cartile pe fata" este o campanie tare faina, care promoveaza cititul, fiind demarata de amicul meu Victor Miron din Cluj-Napoca. El a avut niste idei traznite, cu mare priza la public, pe care le puteti consulta AICI, prin care lectura a devenit o chestie virala, atat pe Facebook, cat si in viata reala!

Si ca tot veni vorba, astept sa ne vedem azi la lansarea cartii care descrie mersul acestei campanii, la BiblioLounge, pe strada Christian Tell nr.10, ora 20.00, Bucuresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...