01.02.2015

Muzica noua: Cele mai tari melodii ale saptamanii!

”Muzica noua” este o rubrica in care voi impartasi cu voi piesele si videoclipurile pe care le descopar (si imi plac, evident) pe parcursul unei saptamani. Voi face update de fiecare data cand voi da peste ceva care imi atrage atentia. Schimbul de pareri este incurajat, asa ca va invit sa comentati la finalul acestui articol sau pe Facebook.


Foto: Tumblr
Daddy Yankee - Sabado Rebelde ft. Plan B

Daddy Yankee are cele mai tari piese reggaeton si cele mai dansante ritmuri. Dar sa nu uitam si femeile care il insotesc in fiecare clip... Ce parere ai de ”Sabado Rebelde”?




Prince Royce - Stuck On a Feeling ft. Snoop Dogg

Ramanem tot in sfera latino, dar ne axam pe partea urbana a acestui gen de muzica. Prince Royce are un clip hot pentru piesa ”Stuck On A Feeling”, pe care o vei fredona cu siguranta toata primavara. :-)


Fifth Harmony - Worth It ft. Juicy J

Fifth Harmony a devenit de ceva vreme formatia mea de fete preferata. Piesa ”Worth It” este un pop-urban care are un refren ce te va ridica sigur in picioare si te va face sa dansezi. Va place vibe-ul oriental? Partea mea preferata: ”I like it a little rough/Not too much/But maybe just enough”.


Years & Years - Take Shelter Haunting voice. Punct.


Lost Frequencies - Are You With Me 

Am tot auzit piesa asta la radiouri si in cluburi, dar habar n-aveam cine o canta. Dar iata ca am descoperit-o si vi-o prezint si voua. Enjoy!


Robin Schulz - Sun Goes Down feat. Jasmine Thompson

Desi nu ma omor dupa Robin Schulz, imi place foarte tare cum suna vocea lui Jasmine pe piesa asta. E un pic fragila si are un timbru aparte. :-)


Shift feat. Andra - Avioane de hartie Ritmul piesei te face sa te intorci in timp, la copilarie, si sa te gandesti ce voiai sa fii cand o sa te faci mare... iar refrenul Andrei e genial!


Brighi feat. Silviu Pasca - Motivul meu

Pana sa participe la Vocea Romaniei, nu stiam ca Brighi are o voce puternica. Desi nu isi etaleaza toate calitatile vocale in aceasta piesa, ”Motivul meu” e placuta. Iar clipul e simpatic, deoarece infatiseaza mai multe cupluri, de toate natiile, culorile si orientarile sexuale, care sunt casatorite de Silviu Pasca aka baiatul cu barba lunga.


Hozier - Take Me To Church

 La final, va las cu o piesa mai veche, dar fooooooarte tare!


Ti-a placut acest articol? Atunci urmareste Dreaming Jukebox si pe Facebook!



2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...