01.09.2014

The Color Run Bucuresti: Particip la alergatura colorata - Curata nebunie!

M-am ofticat foarte tare cand am ratat editia trecuta The Color Run Bucuresti, dupa ce am vazut pozele de pe pagina lor de Facebook. Alergatorii aveau un zambet prea larg, iar explozia de culoare mi-a invadat ecranul, asa ca mi-a ramas gandul la aceasta idee.

In consecinta, am decis sa particip si eu la editia de toamna, care va avea loc pe 13 septembrie.

Foto: Facebook/The Color Run Romania
Ce este The Color Run

The Color Run este o cursa necronometrata de 5 km, care merge pe principiul urmator: incepi alergarea in haine albe, iar organizatorii "arunca" vopsea colorata pe tine la fiecare kilometru parcurs, astfel ca vei trece linia de finish mai "murdar" si fericit decat la oricare alta cursa.

Evenimentul a ajuns sa fie organizat in mai multe tari, iar in 2013 a ajuns la peste un milion de participanti din toata lumea.

La editia de toamna din Bucuresti voi alerga pe Soseaua Kiseleff. Primul start va fi dat la ora 10.00.

Cum m-am inscris

Inscrierea a fost simpla. Am accesat pagina respectiva, am completat datele de contact, am platit cu cardul, iar a doua zi am primit confirmarea prin email. Invitatia trebuie printata si prezentata la locul ce va fi stabilit saptamana viitoare de organizatori, pentru a-mi ridica kitul de participare.

Acesta consta in:
- tricou
- bentita
- numar de concurs
- 1 tatuaj temporar “The Color Run”
- produse din partea sponsorilor si partenerilor
- bratara de acces la festival (o primesti la intrarea in zona de festival)
- 1 plic de pudra colorata (il primesti in zona de festival, dupa parcurgerea traseului de 5KM).


                              Post by The Color Run Romania.


Eu am platit 70 de lei, pentru ca m-am inscris cu o prietena (are blogul Sevenego). Iata toate datele privind tarifele:
  • 11-17 august 2014 – 60 RON /persoana pentru inscriere grup de minim 2 persoane, 65 RON inscriere individuala 
  • 18-31 august 2014 – 70 RON /persoana pentru inscriere grup de minim 2 persoane, 75 RON inscriere individuala 
  • 1-7 septembrie 2014 – tarif unic 85 RON 
  • In perioada 8-12 septembrie 2014 – inscrierile online sunt inchise, inscrierile offline fiind posibile doar in limita locurilor disponibile. Inscrierile offline se fac in Promenada Mall.
Confirmarea primita pe mail
Ce ma mai asteapta

Dupa cursa va urma The Color Run Festival: Un line-up de DJ, interactiune cu cei mai tari instructor de dans si fitness. Invitatii speciali vor face atmosfera si mai exploziva: Partydul KissFm si ROA!

Important de mentionat: Banii vor fi donati pentru sustinerea uni proiect de educatie informala, de care ar beneficia 3.000 de elevi. Mai multe detalii AICI.

  Iata cum a fost la editia din aprilie 2014:

             Ti-a placut acest articol? Da un like la Dreaming Jukebox pe Facebook!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...