09.09.2014

Deviza in trafic: Sunt surd ca o cizma, degeaba ma claxonezi

In parcarea unui supermarket.

"Sunt surd ca o cizma, degeaba ma claxonezi."

"Ce tot zici acolo?"

"Uite ce scrie: sunt surd ca o cizma, degeaba ma claxonezi. Trebuie sa ii fac o poza, e foarte tare!"

"Nu ma prind unde te uiti..."

"Acolo, pe masina aia."

Intervine proprietarul masinii.
"Va place deviza mea in trafic?"

"Da. Si vreau sa ii fac o poza. Se poate?"

"Sa ma duc sa ma aranjez?"

"A, nu neaparat... eu vreau sa o pun pe Internet si nu stiu daca vreti sa apareti si dvs."

Proprietarul a mustacit.

"Va multumesc si sper sa fie din ce in ce mai multi soferi ca dvs."

Am plecat, facand un semn de "Jos palaria".

Iata si poza:


Post by Dreaming Jukebox.

 Sincer, doar in Romania mi s-a intamplat ca soferii sa claxoneze cu o milisecunda dupa ce s-a schimbat culoarea semaforului sau sa-l atentioneze pe cel din fata ca merge prea incet ori ca nu vrea sa schimbe banda... sau din cine stie ce alte motive.

Iar daca deviza domnului de mai sus s-ar aplica la majoritatea romanilor, poate am avea o calatorie mai placuta in Bucuresti si in alte orase din tara.

Voi ce parere aveti?

UPDATE: Am mai pozat o alta deviza in trafic. Prietenii stiu de ce! :))


Ti-a placut acest articol? Da un like la Dreaming Jukebox pe Facebook!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...