28.08.2014

Sa recunoastem ca femeia este (cel mai adesea) cocosul in casa!

"Sunt plina de nervi. L-am rugat si eu o data sa faca ceva, iar el - vezi Doamne - a uitat. Chiar daca erau sub nasul lui. Sunt asa nervoasa... si nici nu mai am tigari." 

 "Dar ce s-a intamplat?" 

 "Pai i-am zis sa stranga rufele, ca daca nu baga la spalat, macar atat sa faca. Ajunge oricum mai devreme ca mine si eu fac toate treburile prin casa. I-am zis sa le stranga cand ajunge, ca se decoloreaza de la stat in soare. Si ce daca vorbesc ca proasta? Crezi ca a pus mana?" 

"Si?" 

         


"Cum, si? Le-am strans tot eu, bineinteles. Saracu' de el, si-a amintit dupa ce i-am zis eu. S-a infipt sa imi ia cosul din mana, dar ce rost mai avea?! Lasa ca il vad eu pe printisor intr-o zi cand o sa planga dupa vreun tricou, ca s-a decolorat..." 

 "Hai sa-ti pun o melodie."

"Lasa-ma cu melodiile tale, ca n-am chef. Nu ti-am zis ca-s plina de draci?!"

"Pai tocmai de-aia. Ca sa-ti amintesti cine e seful."

Asta a fost discutia pe care am purtat-o cu o colega in timpul pauzei de masa si asta e melodia de care vorbeam.

Fifth Harmony - Bo$$

            

 Imi plac femeile puternice, care stiu cand si cum sa puna piciorul in prag sau sa isi conduca barbatul "din umbra". Sau pe fata, daca e nevoie. Si noi, barbatii, trebuie sa lasam mandria la o parte si sa le recunoastem meritele.

Fara ele, am mai avea mancare gatita cand ne intoarcem acasa? Ne-am mai mentine relatiile de afaceri sau de prietenie cu cine-stie-ce manager, care ar putea sa ne ofere un loc de munca in viitor? Am mai merge in niste super-vacante cu un buget redus? Am mai fi pregatiti pentru o intalnire importanta la munca? Iar lista de intrebari retorice poate continua.

Intr-adevar, si noi facem multe pentru ele. Insa asa cum femeile din viata noastra sunt langa noi cand avem nevoie, macar sa le acordam o mana de ajutor (macar) atunci cand ne cer asta.

                   

Bineinteles, exista si exceptii, inclusiv de la situatia prezentata mai sus.

Dar ce mi se pare cu adevarat extraordinar este faptul ca, cel mai adesea, ne lasam condusi de ele, iar uneori fac in asa fel incat avem impresia ca noi suntem la conducere. Manipulare sau nu, e OK cand totul se intampla spre binele ambilor parteneri, nu-i asa?

Vorba cantecului: "Boy I think you know who run this house" :) .



Apropo de cantec, sa va zic si doua vorbe despre Fifth Harmony: e o formatie alcatuita din cinci tipe cu atitudine, care au participat la editia americana a show-ului de talente X Factor. Intoneaza imnuri moderne despre independenta femeilor si le amintesc Evelor de azi ca trebuie sa tina capul sus. Eu am auzit de ele dupa ce au castigat premiul "Artist to Watch" la MTV VMA 2014.

Fifth Harmony - Miss Movin' On


P.S. Ce credeti ca s-a intamplat cu cuplul amintit la inceput? I-a decolorat un tricou in mod intentionat ca sa se invete minte sau au avut o discutie pe tema asta?

Voi ce ati face in locul ei/lui? Apropo, cine e cu adevarat Bo$$-ul in casa voastra? Lasa un comentariu mai jos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...